سرویس
دستگاه تصفیه آب

برای تعمیرات و سرویس دستگاه تصفیه آب نیاز به مهارت های خاصی است. در دستگاه تصفیه آب ، قطعات الکتریکی بسیاری همچون پمپ وجود دارد که نیاز به چکاب و سرویس دوره ای دارند. جهت دریافت مشاوره فنی و تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما دریافت مشاوره

تعمیرات تخصصی در محل

تکنسین های فروشگاه گوارا هر لحظه آماده ارائه خدمات در محل هستند. فقط کافیست تا مشکل خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید تا در اولین فرصت به آن رسیدگی کنیم.

$$

مقرون به صرفه

ارائه تمامی خدمات با مناسب ترین قیمت در تهران .

100%

وقت شناسی

مهمترین وظیفه ما در ارائه خدمات دقیق و سروقت بودن است

+150

مشتری دائم

بیش از 150 مشتری که شامل خدمات مادام العمل گوارا هستند.

کلر شویی و تعویض شلنگها

با توجه به اینکه پلاستیک پوسیده و فرسوده می شود ، لازم است تا پس از مدت معینی تمام شلنگ ها و در صورت نیاز شاسی دستگاه تعویض گردد. بعضی مواقع به دلیل عدم تعویض و رسیدگی، ممکن است فاسد شدن فیلترهای دستگاه تصفیه آب ، باعث طعم و بو گرفتن باقی لوازم دستگاه شود. در این صورت تعویض شلنگهای دستگاه تصفیه آب کارساز نبوده و دستگاه مشتری نیاز به کلرشویی پیدا میکند.

شلنگ های دستگاه تصفیه آب
پمپ دستگاه تصفیه آب

تعویض و تعمیر لوازم برقی

یکی از علائم خرابی در پمپ دستگاه تصفیه آب ، افزایش صدا و کارکرد بدون توقف آن می باشد. متخصصین فروشگاه گوارا، در مرحله اول تمامی قطعات برقی، همچون پمپ، هایپرشر، لوپرشر و شیربرقی را بررسی میکنند تا عمر مفید لوازم برقی دستگاه تصفیه آب شما بررسی نمایند. اما پیشنهاد میشود در صورتی که شما به تازگی دستگاه تصفیه آب تهیه نموده اید، برای افزایش عمر لوازم برقی دستگاه تصفیه آب خود، محافظ برق استفاده نمایید.

تست فشار مخزن

در برخی موارد لوازم برقی و اتصالات دستگاه تصفیه آب سالم است ولی در شیر خروجی فشار آب ضعیف است. در این موارد مشکل از مخزن دستگاه شما می باشد.  در صورتی که فشار باد مخزن پایین باشد، فشار آب خروجی پایین خواهد آمد.

تصفیه آب در شهریار

عضویت در خبرنامه

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105