دستگاه تصفیه آب در شهریار

فروش ، نصب و خدمات رسانی در شهریار و حومه

آلودگی آب در شهریار

با توجه به وجود افراد سودجو ، در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب ، باید توجه بلقوه ای نمود. سیستم فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت ، از نوع اسمز معکوس می باشد. این سیستم در صورت استفاده از قطعات برقی ضعیف و استفاده از فیلتر های غیر گیاهی و بی کیفیت ، می تواند در سلامت دستگاه تصفیه و کیفیت آب تصفیه شده تاثیر بگذارد. پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید ، از برندهای معتبر و درجه یک ایرانی یا تایوانی استفاده نمایید.

دستگاه تصفیه اب در شهریار

دستگاه های تصفیه آب، از سیستم اسمز معکوس استفاده میکنند. دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای، از سه فیلتر پیش تصفیه استفاده میکند. این سه فیلتر اصلی وظیفه حذف کلر، گل و لای را دارند. سپس آب وارد فیلتر مرحله چهارم (ممبران) میشود که باکتری ها و سموم کشاورزی را از اب حذف مینماید. در نهایت آب وارد مخزن میشود تا اب تصفیه را برای مصرف نگه دارد. سپس آب وارد فیلتر پست کربن میشود که بوی نامطبوع آب را حذف می نماید. در اخر فیلتر مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن را اضافه می کند. جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید.
آلودگی آب در شهریار
فروش اقساطی در شهریار

اقساط تصفیه اب در شهریار

امروزه خرید دستگاه تصفیه آب امری ضروری است. اما با توجه به قیمت بالایی که دارند و ممکن است نسبت به خرید آن منصرف شوید. از همین بابت ، فروشگاه گوارا شرایطی مناسب برای شما همشهریان قرار داده است. شما میتوانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت اقساط کوتاه مدت دریافت نمایید. با ما همراه باشید تا درمورد فروش اقساط تصفیه آب در شهریار توضیح دهیم.
امروزه خرید دستگاه تصفیه آب امری ضروری است. اما با توجه به قیمت بالایی که دارند و ممکن است نسبت به خرید آن منصرف شوید. از همین بابت ، فروشگاه گوارا شرایطی مناسب برای شما همشهریان قرار داده است. شما میتوانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت اقساط کوتاه مدت دریافت نمایید. با ما همراه باشید تا درمورد فروش اقساط تصفیه آب در شهریار توضیح دهیم.
دریافت مشاوره

دریافت مشاوره

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع بیشتر درمورد محصولات گوارا، با ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات تصفیه آب گوارا در شهریار
خدمات رسانی در شهریار
تعویض فیلتر تصفیه آب در شهریار در دو بازه شش ماهه و یک ساله انجام می شود . دربازه شش ماه ،سه فیلتر پیش تصفیه تعویض میشد. پس از آن ، بعد از یک سال ، دو فیلتر پست کربن و مینرال تعویض خواهند شد. تعویض به موقع و سر وقت فیلترهای تصفیه آب ، موجب افزایش عمر فیلتر ممبران میشود. زمان تعویض فیلتر ممبران ، بستگی به سختی آب (TDS) دارد. کارشناسان ما با استفاده از دستگاه سختی سنج ، عملکرد فیلتر ممبران را بررسی می نمایند.
بخشی از خدمات گوارا ، تعویض فیلتر ، تعمیر و نصب دستگاه تصفیه آب می باشد. ما در فروشگاه گوارا مجموعه ای از بهترین دستگاه های تصفیه آب بازار را گرد هم آورده است تا متقاضیان گرامی از بهترین های بازار دیدن فرمایند. خدمات ما در شهرهای تهران ، اندیشه ، فردیس ، شهرقدس و کرج صورت میگیرد. ما آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان هستیم.
با ما همراه باشید

شما میتوانید جهت مشاهده کالاهای تخفیف خورده و محصولات جدیدمان ،صفحه اینستاگرام فروشگاه گوارا را دنبال کنید.

فیلتر یخچال در شهریار

از دیگر خدمات ما در شهریار ، تعویض و فروش فیلتر یخچال می باشد. همانطور که میدانید یخچال های ساید حاوی دو نوع فیلتر داخلی و بیرونی هستند. این فیلتر ها وظیقه حذف طعم و بوی نامطبوع آب را دارند. در صورت عدم تعویض، نه تنها برای سلامت شما ، بلکه برای یخچال ساید شما نیز مضر هستند.
چون وظیفه این فیلترها حذف کلر و بوی نامطبوع است، در مرور زمان و عدم تعویض، باعث بو گرفتن یخچال شما میشوند. این بدین معناست که شما مجبور به کلرشویی یخچال خود خواهید شد. در صورتی که تعویض به تعویق بیوفتد، اتصالات یخچال رسوب می بندد و یخچال شما آسیب می بیند. پس ما پیشنهاد میکنیم تا در بازه زمانی یک ساله، این فیلترها را تعویض نمایید.
تعویض فیلتر یخچال

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه اب

بخشی از تشکیل دهنده بدن انسان آب است. در صورتی که دارای آلودگی و املاح مضر باشد بیماری هایی را می تواند به بدن انسان وارد کند. این روزها آب های آشامیدنی در کشور ما حتی زمانی که تصفیه می شوند مناسب نیستند. در هنگام انتقال لوله های شهری به منازل، در لوله های کهنه و زنگ زده آلوده می شوند. این مورد در آب آشامیدنی شهریار هم صدق می کند. استفاده از دستگاه تصفیه آب در تمامی بخش های شهریار واجب است. همانطور که گفته شد با ورود این املاح به بدن انسان، افراد دچار بیماری هایی مثل: بیماری کلیوی، آلزایمر، کسلی و خستگی شده و با ورود به بدن کودکان عوارض به شدت بدی را برای آن ها خواهد داشت. در ادامه چند تا از مزایای دستگاه تصفیه آب را برای شما عزیزان توضیع خواهیم داد. کاهش سختی آب در نتیجه
کاهش بیماری و افزایش سلامتی شما و عزیزانتان
رسوب نزدن کتری
داشتن آبی با کیفیت
آب تصفیه شده فاقد سرب است درخشان شدن پوست و…
نکات مهم قبل از خرید دستگاه تصفیه اب خانگی
  • کیفیت فیلترها
  • پایین بودن هزینه تعمیر
  • قیمت مناسب دستگاه
  • داشتن گارانتی و خدمات بعد از فروش
  • استفاده از جدیدترین سیستم تصفیه آب
  • خرید از نمایندگی های اصلی
  • اصالت قطعات و دستگاه تصفیه
گواهی نامه های معتبر دستگاه تصفیه آب
  • سازمان کیفیت آب
  • NSF یا بنیاد ملی بهداشت
  • DCE یا استاندارد اروپا
  • FBA  آمریکا (سازمان غذا و دارو آمریکا)
چینی ها در زمینه جعل لوگوی استاندارد اروپا را جعل کردند، تا دستگاه تصفیه آبی که توسط خودشان ساخته می شود را با نام صادرات چین China Export به ثبت برسانند.

تصفیه اب چیست؟

به فرآیندهایی که برای جدا کردن مواد جامد، ناخالصی و آلاینده های بیولوژیکی استفاده می کنند، تسفیه آب گفته می شود.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه خانگی در جهان

  • LG
  • C.C.K
  • Tank Pac
  • Stream
  • Easy Well
  • Aqua Turk
  • Aqua spring
  • Soft Water
  • Aqua Pure
  • Co way
  • Aqua pro

آیا آب معدنی را می توان جایگزین دستگاه تصفیه آب کرد؟

خیلی ها استفاده از آب معدنی را جایگزینی برای آب شهری می دانند، اما استفاده کردن از بطری های آب معدنی معایب خاص خودشان را دارد. معایب بطری های آب معدنی شامل موارد زیر است: هزینه بیشتر نسبت به خرید دستگاه تصفیه آب در دراز مدت. بطری های پلاستیکی باعث آسیب زدن به محیط زیست می شوند. برخی از سودجویان بطری های پلاستیکی سالم را از زباله ها جمع می کنند و دوباره پر می کنند. آب معدنی به خاطر داشتن مواد نگهدارنده تاریخ انقضای آنها 6 ماه می باشد. بسیاری از افراد سودجو آب چاه را به جای آب معدنی می فروشند.
آموزش نصب دستگاه تصفیه آب
  1. در مرحله اول شما باید وسایل مورد نیاز برای این کار را تهیه کنید که در ادامه به شما خواهم گفت که به چه وسایلی نیاز دارید .

وسایل مورد نیاز
دریل و مته نمره 8 و 12 برای ایجاد سوراخ و گشاد کردن آن ، آچار فرانسه جهت باز کردن لوله و شیر پیسوار ، نوار تفلن برای آب بندی کردن لوله ها ، کاتر شیلنگ تصفیه آب یا یک ابزار برنده و در نهایت دستکش

2 . آب سرد شبکه شهری را قطع می کنیم، و سه راهی استیل را به لوله آب شهری 2/1 متصل می کنیم  ( توجه داشته باشید قبل از بستن و سفت دور لوله ها و رابط ها چند دور نوار تفلن بپیچانید تا کاملا آب بندی بشود )

3 . شیر گازی آبی رنگ را به خروجی ¼ که روی سه راهی استیلی که نصب کردید قرار دارد وصل می کنیم. این شیر برای قطع و وصل کردن آب دستگاه است .

نکته : دستگاه را باید در مکانی نصب کنید که هم خروجی فاضلاب و هم ورودی آب دستگاه وجود داشته باشد.


4 . مته سایز 8 را به دریل متصل کنید و جای مناسب برای شیر برداشت را انتخاب کنید و آن جا را سوراخ کنید توجه داشته باشید که مکان را انتخاب کنید که زیرش چیزی نباشد و نصب شیر برداشت آسان باشد. بعد از سوراخ کردن سینک با مته سایز 8 مته را باز کنید و مته 12 را ببندید و سوراخی را که ایجاد کرده بودید را قطرش را بیشتر کنید.

5 . حالا نوبت نصب شیر برداشت است اول باید واشر های شیر برداشت را نصب کنید ترتیب واشر ها را به شما در ادامه توضیع خواهم داد.

الف :ترتیب واشر ها از روی سینک : اول واشر لاستیکی را قرار داده و بعد واشر استیل را روی آن قرار دهید ، یعنی واشر استیل باید رو باشد و واشر لاستیکی زیر آن

ب : ترتیب واشر ها از زیر: ترتییب واشر ها از زیر بر عکس ترتیب  قبلی است و اول باید واشر لاستیکی را بندازید و بعد واشر استیل و بعد مهره را سفت ببندید و کنید توجه کنید ترتییب بهم نریزه

6 . به مقدار لازم شیلنگ بردارید (5 متر) و یک سر آن را به شیر ورودی دستگاه و سر دیگری آن را به شیر گازی آبی رنگ  متصل کنید

7 .  با کمک آچار، هوزینگ های تصفیه آب خانگی را باز کنید و بعد فیلتر های 1 و 2 و 3 را از هوزینگ خارج کرده و روکش های آنها را دربی اورید ( در بعضی از موارد فیلتر ها به صورت جدا گانه داخل کارتن دستگاه هستند) فیلتر 1 و 2 را در محفظه دستگاه قرر دهید ، با کمک آچاری که در جعبه محصول قرار دارد محفظه ها را سفت کنید.

8 .  حالا از خروجی پساب دستگاه یک شیلنگ را به سمت فاضلاب هدات کنید، در این قسمت دو راه کار دارید 1 سر شیلنگ پساب را در فاضلاب بگذارید و دو از کمربند فاضلاب کمک بگیرید و با ایجاد سوراخ روی لوله ی فاضلاب و کمربندی شیلنگ پساب را به آن متصل کنید.

9 . شیر مخزن پلاستیکی را به مخزن تصفیه آب متصل کند ( آب تصفیه شده به مخزن ریخته می شود )

10 .. درب محفظه ممبرین را باز کرده و فیلتر ممبرین را درون محفظه سفید رنگ جا بزنید توجه داشته باشید که لاستیک مشکی باید روبه درب قرار گیرد.

11 .  باید از باقی مانده شیلنگ جدا کرده و از سه راهی قبل از مرحله پنج به شیر مخزن متصل کنید و از خروجی مرحله ششم به شیر برداشت هم شیلنگ متصل شود.

پرفروش ترین محصولات گوارا

بهترین دستگاه های تصفیه آب در شهریار

ما این سه محصول برتر و درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب softwater

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب C.C.K

دستگاه تصفیه آب Aquaclear

فروشگاه گوارا

ما علاوه بر ارائه خدماتی همچون نصب، تعویض و سرویس دوره ای در استان تهران و البرز ، با ایجاد بستری مناسب، فروش و ارسال کالا به تمامی مشتریان در سایر استان ها را ممکن ساخته است.

شماره تماس

09337927246

09216083056

02186174139

نشانی

کرج ، فردیس ، فلکه دوم ،بین خیابان دهم و دوازدهم شرقی جدید ، پاساژ آویژه
Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105