دستگاه تصفیه آب در فردیس

با توجه به پایین بودن کیفیت آب در فردیس ، یکی از مهمترین اقلام پراهمیت در خانه ، دستگاه تصفیه آب می باشد. با توجه به وجود ناخالصی هایی همچون ؛ گل و لای ، فلزات سنگین ، نیترات و نیترید ، داشتن این کالا ، امری پراهمیت می باشد. بدین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب در فردیس امری ضروری و واجب است. شما می توانید با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، سلامتی را برای خانواده خود به ارمغان بیاورید.

تصفیه آب در فردیس

با توجه به وجود افراد سودجو ، در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب ، باید توجه بلقوه ای نمود. سیستم فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت ، از نوع اسمز معکوس می باشد. این سیستم در صورت استفاده از قطعات برقی ضعیف و استفاده از فیلتر های غیر گیاهی و بی کیفیت ، می تواند در سلامت دستگاه تصفیه و کیفیت آب تصفیه شده تاثیر بگذارد. پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید ، از برندهای معتبر و درجه یک ایرانی یا تایوانی استفاده نمایید.
میزان آلودگی آب در فردیس
نصاب دستگاه تصفیه آب

نصب و انتقال دستگاه تصفیه آب

یکی دیگر از خدمات فروشگاه گوارا در فردیس، انتقال و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. لازم به ذکر است که در صورت تهیه دستگاه از فروشگاه ما ، نصب آن رایگان خواهد بود. اما در صورتی که دستگاه را از فروشگاه دیگری خریداری نموده اید، می توانید با تکنیسین های گوارا تماس بگیرید. ما برای تمامی خدمات نصب ، انتقال و تعمیرات دستگاه ، اماده خدمات رسانی هستیم. درصورتی که شما قصد انتقال محل سکونت خود را دارید، نگران انتقال و نصب دستگاه خود نباشید. باما تماس بگیرید تا درباره انتقال دستگاه شما را راهنمایی کنیم.
دریافت مشاوره

دریافت مشاوره

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع بیشتر درمورد محصولات گوارا، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساط تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیازمند پرداخت هزینه بسیاری می باشد. از طرفی، عدم استفاده از تصفیه آب ملزم استفاده از آب آلوده شهری می باشد. ما در فروشگاه گوارا ، قصد داریم تا شرایطی ایجاد کنیم تا تمامی همشهریان ما در فردیس، از آب سالم تصفیه شده، بهره مند شوند. شما میتوانید دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری فرمایید. با ما همراه باشید تا درمورد نحوه پرداخت توضیح مختصری بدهیم.
شرایط پرداخت بدین صورت میباشد؛ 50 درصد مبلغ کالا را شما به صورت نقداً پرداخت خواهید نمود. سپس الباقی مبلغ را یک فقره چک بانکی معتبر به مدت 30 الی 40 روزه پرداخت می نمایید. لازم به ذکر است که در صورتی که دسترسی به چک بانکی ندارید، سفته نیز قابل قبول می باشد. جهت دریافت اطلاعات فروش اقساط گوارا ، تماس حاصل فرمایید.
فروش اقساطی دستگاه تصفیه آّب
خدمات رسانی تصفیه آب گوارا در فردیس

خدمات رسانی در فردیس

تمامی دستگاه های تصفیه آب دارای کارت گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر فروشگاه گوارا می باشند. در طول دوره ضمانت ، در صورت بروز هرگونه مشکل، مصرف کننده هیچ گونه هزینه ای نخواهد کرد. کارشناسان فنی فروشگاه گوارا موظف هستند تا در اولین فرصت ، خدمات مربوطه جهت رفع مشکل را کاملا رایگان ارائه دهند.
از دیگر خدمات گوارا میتوان ؛ تعویض فیلتر ، تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه را نام برد. در صورتی که شما دستگاه تصفیه آب در منزل خود دارید، میتوانید روی خدمات دوره ای ما حساب کنید. کارشناسان ما با بررسی دوره ای و تعویض فیلتر سر تایم، همه چیز را تحت کنترل دارند. کافیست به خانواده بزرگ گوارا ملحق شوید تا شامل خدمات مادام العمر ما شوید.

با ما همراه باشید

شما میتوانید جهت مشاهده کالاهای تخفیف خورده و محصولات جدیدمان ،صفحه اینستاگرام فروشگاه گوارا را دنبال کنید.

تعویض فیلتر تصفیه آب

تعویض فیلتر تصفیه آب در فردیس در دو بازه شش ماه و یک سال انجام میشود . در بازه شش ماهه ، سه فیلتری اصلی پیش تصفیه تعویض خواهد شد. هر یک سال دو فیلتر پست کربن و مینرال تعویض خواهند شد. تمامی فیلترهای تصفیه آب ، بجز فیلتر ممبران، به طور مرتب تعویض خواهد شد. زمان تعویض این فیلتر بستگی به سختی آب و تعویض به موقع فیلترهای دیگر دارد. کارشناسان ما با استفاده از دستگاه TDS، سختی آب را اندازه میگیرند.
برخی دستگاه ها نیز وجود دارند که تعداد فیلتر بیشتری دارد. تفاوت آنها در داشتن فیلتر اکسیژن و فیلتر قلیایی می باشد. این دو فیلتر به ترتیب وظیفه تنظیم اکسیژن آب و تنظیم PH آب را دارند. پیشنهاد میکنیم درمورد فیلترهای تصفیه آب این مقاله را مطالعه کنید. در صورتی که سلامت آب برای شما اهمیت بیشتری دارد، ما دستگاه های 8 مرحله ای را پیشنهاد میکنیم. ما در گوارا، اماده خدمات رسانی در شهرهای تهران ، اندیشه ، شهریار ، کرج و شهرقدس نیز هستیم. از دیگر خدمات ما در حومه فردیس، انجام خدمات تصفیه آب در مارلیک می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب
تعویض فیلتر های یخچال در فردیس

تعویض فیلتر یخچال در فردیس

یخچال های ساید از آب مستقیم شهر استفاده میکنند. این آب برای نوشیدن و یخ سازی استفاده می شود. برای اینکه آب در داخل یخچال رسوب نکند و دچار مشکل نشود از فیلتر استفاده میکنند. فعالیت دیگر این فیلترها، حذف کلر و طعم و بوی نامطبوع آب می باشد. عدم تعویض این فیلترها در دراز مدت، باعث بو گرفتن یخچال میشود. در آن صورت مجبور به کلرشویی یخچال خود خواهید شد. از طرفی فیلترها پس مدت طولانی فاسد میشوند و کیفیت آب را کاهش میدهند.
معمولا شرکت سازنده یخچال، یک فیلتر داخلی برای آن استفاده میکند. در آن صورت با توجه به مدل ساید، باید فیلتر مناسب تهیه شود. برای یخچالهایی که فیلتر داخلی ندارند، می توانید یک فیلتر بیرونی برای آن تهیه نمایید.از دیگر خدمات فروشگاه گوارا ، تعویض و فروش فیلتر یخچال ساید می باشد. ما انواع فیلترهای داخلی و بیرونی یخچال های ساید، برای انواع برندها موجود می باشد.

شناسایی بهترین تصفیه آب برای فردیس کرج

جدیدترین روش تصفیه آب اسمز معکوس در دنیا است که بیشترین استفاده را در فردیس دارد. سافت واتر و سی سی کا می تواند بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس باشند. سختی آب فردیس که بالای 250 است را به زیر 100 کاهش می دهد.عمر ددستگاه به قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه بستگی دارد.

نکات مهم موقع خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکات که به منطقه محل سکونت، برند محصول و تعداد نفرات هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید توجه کرد. سایر نکات عبارتند از:
  • ظرفیت دستگاه
  • انتخاب مدل دستگاه
  • روش تصویه آب
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی

دستگاه تصفیه زیر سینکی

این نوع از دستگاه ها زیر سینک نصب می شوند و از شیر جدا آب تصفیه شده خارج می شود. این نوع دستگاه دارای فیلتراسیون 6 مرحله ای هستند. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مناسب فردیس محصولات مینروا در چند مدل پمپ و مخزن دار و اسمز معکوس فروخته می شوند. این چند مدل همگی از بهترین مارک فیلتر تصفیه آب هستند.

مزایای دستگاه تصفیه زیر سینکی

قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های ایستاده و رومیزی دارند و فضای زیادی نمی گیرند. این نوع دستگاه شیر برداشت مجزا دارد از آن می توان برای پختن غذا و آشامیدن استفاده کرد. متصل شدن به آکواریوم و یخچال یکی از قابلیت های این نوع دستگاه است.

تعویض و تعمیرات قطعات مختلف

در زمان معینی باید فیلترهای دستگاه تصفیه آب عوض شوند. عوض کردن آن ها نیاز به انجام یک سری مراحل و جا به جایی فیلتر نو با کهنه دارد. بعد از تعویض فیلترها، باید میزانی آب را اندازه گیری کنید.تا از عملکرد درست این فیلتر اطمینان داشته باشید.

فیلترهای Quick Change یا فیتینگی

فیلترهای فیتینگی نسبت به فیلتر هورینگی قیمت بالاتری دارد. هنگام تعویض فیلترهای هوزینگی احتمال وجود داشتن باکتری و میکروب زیاد ولی در فیلترهای فیتینگی این مشکل وجود ندارد. برای تعویض کردن فیلتر های فیتینگی فقط کافیست آن را 45 درجه بچرخانید.

سه عامل موثر برای میزان تصفیه کردن آب با دستگاه تصفیه خانگی

  • مخزن دستگاه آب شیرین کن یا تصفیه آب خانگی.
  • دستگاه تصفیه خانگی دارای فشار آب باشد.
  • مدت زمان کار کردن فیلترها یا عمر مفید آنها.
پرفروش ترین محصولات گوارا

بهترین دستگاه های تصفیه آب در فردیس

ما این سه محصول برتر و درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب softwater

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب C.C.K

دستگاه تصفیه آب Aquaclear

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105