تصفیه آب در شهرقدس

یکی از معضلات بشریت، دسترسی به آب آشامیدنی است. در کلانشهر هایی مانند شهرقدس، 40 درصد از لوله کشی های آب آشامیدنی آن فرسوده است. این موضوع بدین معناست که آب آشامیدنی ؛ حاوی زنگ لوله ، کلر ، گل و لای و انواع میکروب ها می باشد. اما با استفاده از تصفیه آب در شهر قدس، میتوان این معضل را برطرف نمود. پس از بررسی سختی آب شهرقدس، عدد 550 ppm ثبت شده است. این درحالیست که سختی آب ، باید زیر عدد 100 ppm باشد.

آلودگی آب در شهرقدس

دستگاه های تصفیه آب، انواع مختلفی در بازار دارند. اما تمامی آنها از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس استفاده میکنند. تفاوت این دستگاه ها در کیفیت لوازم برقی ، پمپ ، تعداد و کیفیت فیلترها میباشد. دستگاه های 7 مرحله ای بازار از سه فیلتر پیش تصفیه ، فیلتر ممبران ، فیلتر پست کربن ، فیلتر مینرال و فیلتر قلیایی تشکیل شده اند. جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید.
میزان آلاینده آّب در شهر قدس
دریافت مشاوره

دریافت مشاوره

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع بیشتر درمورد محصولات گوارا، با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه های نصفیه آب در شهر قدس

لوازم دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب، به همراه خود؛ شیر سینک، مخزن و یک فیلتر ممبران تایوانی دارد. این دستگاه ها ، از سه مرحله پیش تصفیه آب ، یک مرحله فیلتر اصلی (ممبران) که تا 99 درصد آب را تصفیه می نماید. آنها برای این که فشار آب تنظیم شود، از یک پمپ قدرتمند استفاده میکنند.نحوه عملکرد این دستگاه ها به شرح زیر میباشد.
در ابتدا آب وارد فیلتر الیافی میشود که وظیفه آن حذف ذرات بزرگ است. سپس دو فیلتر پودر کربن و کربن جامد ، الباقی ذرات ریز، همچون کلر و زنگ لوله را حذف مینماید. سپس آب وارد فیلتر ممبران میشود که از سیستم اسمز معکوس استفاده میکند. این فیلتر از حفره های ریزی تشکیل شده که فقط مولکول آب از آن عبور میکند.

فروش اقساط در شهرقدس

با توجه به پایین بودن کیفیت آب در شهرقدس و دیگر کلانشهرها، دستگاه تصفیه آب امری ضروری می باشد. از طرفی قیمت بالای دستگاه های تصفیه آب، متقاضیان را از خرید آن منصرف میکند. بدین دلیل فروشگاه گوارا اقدام به ایجاد شرایط اقساط کوتاه مدت نموده است. با ما همراه باشید تا درمورد شرایط آن توضیح دهیم.

شرایطی که ما برای شما عزیزان فراهم کردیم، با استفاده از چک بانکی معتبر و سفته امکان پذیر می باشد. در ابتدا هنگام خرید یا نصب دستگاه تصفیه آب، شما 50% مبلغ کل را پرداخت خواهید نمود. سپس الباقی آن را یک فقره چک 30 الی 40 روزه تسویه خواهید نمود. درصورت عدم دسترسی به چک ، با سفته نیز خرید امکان پذیر می باشد. جهت اخذ اطلاعات درمورد فروش اقساط تصفیه آب در شهرقدس ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی در شهریار

کیفیت آب سالم

درنهایت آب تصفیه شده وارد مخزن میشود تا برای مصرف باقی بماند. از طرف دیگر، آب آلوده از خروجی فیلتر ، وارد فاضلاب میشود. سپس آب وارد مخزن میشود. این مخزن ها، آنتی باکتریال هستند. دلیل آن ، ممانعت از رشد میکروب هاست. آنها فشار خاصی دارند که باعث میشوند درهنگام باز کردن شیر، آب فشار داشته باشد.

سپس آب وارد فیلتر پست کربن میشود تا طعم و بوی نامطبوع آب حذف گردد. پس از آن ، فیلتر مینرال وارد عمل میشود. این فیلتر حاوی سنگ های معدنی می باشد. آب پس از ورود به آن، مواد معدنی و املاح مورد نیاز را جذب می نماید. در آخر ، فیلتر قلیایی، مقدار اسیدی بودن آب (PH) را تنظیم میکند. سپس آب وارد شیر روی سینک میشود. پس از نصب دستگاه تصفیه آب ، حتما از نصاب درخواست کنید تا تست سختی آب بگیرد. بدین دلیل که عملکرد فیلتر ممبران و دستگاه شما مشخص شود.
داشتن آبی با کیفیت در شهر قدس
نصاب دستگاه تصفیه آب

خدمات گوارا در شهرقدس

تعویض فیلتر تصفیه آب در شهرقدس در دو بازه شش ماهه و یک ساله انجام می شود . در بازه شش ماهه ،سه فیلتر پیش تصفیه تعویض میشود. بعد از آن ، در دوره یک ساله ، سه فیلتر پست کربن ، مینرال تعویض و قلیایی تعویض خواهند شد. تعویض به موقع و سر تایم فیلترها، موجب افزایش عمر فیلتر ممبران میشود که طول عمر مفید آن بین 2 تا 3 سال می باشد. البته عمر مفید آن، به کیفیت ، تعویض به موقع فیلتر ها و مقدار مصرف آب نیز وابسته است. برای تست فیلتر ممبران ، کارشناسان ما سختی آب (TDS) را مورد بررسی قرار میدهند. که در صورت نیاز ، تعویض گردد.

خدمات فروشگاه گوارا را میتوان اعم از؛ تعویض فیلتر ، تعمیر و نصب دستگاه تصفیه آب نام برد. ما در فروشگاه گوارا مجموعه ای از بهترین دستگاه های تصفیه آب بازار را گرد هم آورده است تا متقاضیان گرامی از بهترین های بازار ، با مناسب ترین قیمت، دیدن فرمایند. خدمات ما در شهرهای شهریار ، اندیشه ، فردیس ، تهران و کرج نیز صورت میگیرد. ما آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان هستیم.

چرا مینروا بین برندهای دستگاه تصفیه خانگی معتبر در دنیا قرار گرفته است؟

مارک مینروا طبق استاندارد جهانی از قطعات و فیلتر تصفیه آب بهداشتی پیروی می کند. و از عرضه محصولات 10 مرحله ای و 12 فیلتره حتی بیشتر که در بعضی از برندهای متفرقه دیده می شود پرهیز می کند. در دستگاه های آب شیرین کن مینروا قطعات به کار رفته فود گرید بوده طبق استاندارد جهانی دارای درجه غذایی است.

استفاده از تصفیه خانگی در شهر قدس

آب های شهری تصفیه شده هنگام عبور از لوله های زنگ زده حاوی املاح مضر می شوند. املاح مضر داخل آب های شهری روی رشد کودکان و سلامت بدن افراد تاثیر شدیدی می گذارد. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین روش برای از بین بردن این املاح مضر است.
کشور تایوان بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را تولید می کند. اما بعضی از دستگاه های تایوانی کیفیت پایینی دارند. دستگاه های تصفیه آب ایرانی رقیب قدرتمندی برای دستگاه های تصفیه آب تایوانی هستند. دستگاهی که از قطعات مرغوبی تولید شده باشد، بهترین دستگاه تصفیه آب است.

خراب شدن دستگاه تصفیه آب

هر دستگاهی بعد از مدتی استفاده کردن از آن، مشکلاتی نظیر بروز نشتی، خرابی پمپ، طعم بد آب، کم شدن سرعت تصفیه و غیره برای دستگاه پیش می آید.

فایده های آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه خانگی

  • کاهش بیماری های قلبی وعروقی
  • کاهش بیماری های سرطان و کبد
  • نداشتن سنگ کلیه
  • جلوگیری از ناراحتی های دستگاه گوارش
  • دفع شدن سموم بدن

دستگاه آگوا کلیر 8 مرحله ای

در دستگاه تصفیه آب آگوا کلیر از 8 فیلتر به روش اسمز معکوس و یک فیلتر لامپ برای از بین بردن باکتری های موجود در آب به کار می برند.

دستگاه آب شیرین کن

ظرفیت دستگاه تصفیه خانگی 190 تا 220 لیتر در شبانه روز می باشد. در دفترهای اداری و خانه ها استفاده از این دستگاه مناسب است. برای ذخیره کردن آب مورد نیاز برای استفاده، مخازن آنتی باکتریال درکنار این دستگاه ها قرار می گیرد. مخزن دستگاه هایی مه ظرفیتشان بالاتر از 220 لیتر بود در دسته دستگاه های نیمه صنعتی و صنعتی قرار داده می شود.

فیلتر لترا فیلتراسیون

برای از بین بردن ویروس ها و انگل ها در دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر لترا فیلتراسیون به کار برده می شود. نداشتن مخزن یکی از نکات مثبت تصفیه آب خانگی الترا است.

دستگاه آگوا کلیر 8 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب آگوا کلیر دارای 8 فیلتر بوده و برای باکتری های موجود در آب از روش اسمز معکوس و یک فیلتر لامپ استفاده می شود.

با ما همراه باشید

شما میتوانید جهت مشاهده کالاهای تخفیف خورده و محصولات جدیدمان ،صفحه اینستاگرام فروشگاه گوارا را دنبال کنید.

پرفروش ترین محصولات گوارا

بهترین دستگاه های تصفیه آب درشهر قدس

ما این سه محصول برتر و درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب softwater

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب C.C.K

دستگاه تصفیه آب Aquaclear

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105