تصفیه آب در سعادت آباد

همانطور که می دانید آب یکی از مهم ترین عوامل برای سلامتی و ادامه حیات ما می باشد. میتوان بدون غذا برای چند هفته زنده ماند زیرا بدن انرژی خود را از پروتئین و چربی بدن تامین می کند ولی بدون آب فقط چند روز می توان زنده ماند. که حدود دو سوم بدن را آب تشکیل می دهد. بنابراین نیاز به آب سالم و عاری از هرگونه آلودگی برای آشامیدن ، داریم. به همین دلیل ، نیاز است تا آب مصرفی خود را کنترل و بررسی کنیم. برای رسیدن به این مراحل نیاز به تصفیه آب و مصرف آن می باشد. شما می توانید از خدمات تصفیه آب در سعادت آباد با بهترین دستگاه ها و متخصصین در این زمینه بهره مند شوید. ما در مجموعه گوارا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان برای نصب دستگاه تصفیه آب هستیم.

روش کارکرد دستگاه تصفیه آب

آب به دلیل ساختار ملکولی که دارا می باشد ، بسیاری از مواد و املاح را در خود حل می کند. در طی مراحل گردش آب در طبیعت که چرخه آب نام دارد ، آلودگی هایی وارد آب می شود که بیشتر این آلودگی ها در تصفیه آب شهری از بین می روند. اما بعضی از این آلودگی ها در آب باقی می مانند و یا ممکن است در طول مسیر لوله کشی ، آلوده شوند. بنابراین برای رفع این آلودگی ها می توان از دستگاه تصفیه آب در سعادت آباد استفاده نمایید تا آلودگی ها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید.

دستگاه های تصفیه آب با استفاده از فیلتر های مخصوصی که دارند آلودگی هایی مثل میکروب ها ، سرب موجود در آب ، رسوبات ، انواع پاتوژن ها ، کلر و مواد معدنی اضافی آب را از بین می برند که سبب می شود آب آشامیدنی بو و مزه ی بهتری داشته باشد. به طور معمول اکثر دستگاه های تصفیه آب ، قابلیت تصفیه آب در 4-6 مرحله را دارند که در هر مرحله از آن قسمتی از آلودگی ها حذف می شوند.

دستگاه تصفیه آب در سعادت آباد

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

فیلتر های دستگاه تصفیه آب به دو صورت موجود می باشند ، فیلتراسیون فیزیکی که به صورت ایجاد فشار به آب برای حذف ناخالصی های بزرگ انجام می شود. فیلتراسیون شیمیایی که در این روش آب از میان یک ماده فعال شیمیایی عبور می کند و آلودگی ها حذف می شوند. انواع فیلتر های دستگاه تصفیه آب به دو نوع فیلتر کربن فعال و فیلتر اسمز معکوس ممبران تقسیم می شوند.

نحوه کار دستگاه تصفیه آب

دستگاه های اولترا فیلتراسیون بدون مخزن ، پمپ و برق می باشند و با استفاده از چند فیلتر ، تصفیه آب را انجام می دهد. این دستگاه ذرات درشت مثل شن و ماسه ، گل و لای و کلر را حذف می کند. اما یون های موجود در آب را نمی تواند از بین ببرد و برای مناطقی که آب رسوبات بیشتری دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تصفیه اسمز معکوس دارای مخزن و پمپ می باشد و همچنین برقی است.فیلر ممبران این دستگاه نقش اصلی را دارد. این دستگاه قبلیت از بین بردن 0/0001 میکرون آلودگی آب را دارد بعد از این که املاح مضر آب حذف می شود ، فیلتر های دیگر مواد معدنی آب را به آن باز می گردانند. دستگاه تصفیه آب اسمز قابلیت شیرین کردن آب شور را نیز دارد زیرا یون های آب را حذف می کند. این دستگاه بهترین روش برای تصفیه آب می باشد.

مراحل تصفیه آب خانگی

تصفیه آب توسط دستگاه های تصفیه 5-8 مرحله دارند.دستگاه هایی که دارای 6 فیلتر و مرحله می باشند بهترین نوع دستگاه می باشند. که در هر کدام از این مراحل یک قسمت از آلودگی ها حذف می شود. مرحله اول : فیلتر پروپیلن دارای الیاف فشرده است که میلیون ها منافذ به قطر پنج میکرون را دارا می باشد. در این مرحله ذرات بزرگ مثل شن و ماسه و گل ولای حذف می شوند.

مرحله دوم : فیلتر کربن با داشتن فیلتر با مواد شیمیایی ، میکروب ها ، کلر و آفت ها را از بین می برد و باعث از بین رفتن بو و طعم نامطبوع آب می شود. در مرحله سوم ، فیلتر الیافی یا کربن همان عملکرد مرحله اول را دارد ولی دقت این فیلتر 1 میکرون می باشد. به همین دلیل موادی که از مراحل قبل عبور کرده بودنند توسط این فیلتر حذف می شوند.

در مرحله چهارم ، فیلتر اسمز معکوس یا همان ممبران ، تمامی املاح و مواد مضر مانند جیوه ، نیترات ، سرب ، آرسینگ و دیگر فلزات آب را از بین میبرد. مرحله پنجم ، فیلتر کربن خطی یا پست کربن ، مواد شیمیایی و بو مزه بد باقی مانده در آب را از بین می برد. و در مرحله اخر فیلتر مینرال ، مواد معدنی که برای بدن مفید است مثل کلسیم ، آهن ، پتاسیم و غیره را به آب تصفیه شده بازمیگرداند.

فیلتر قلیایی

فیلتر قلیایی و فرابنفش

دستگاه های تصفیه آبی که دارای 6 یا 7 مرحله می باشند دارای فیلتر های قلیایی و فرا بنفش هستند. فیلتر قلیایی آب را قلیایی یا یونیزه می کند و خاصیت آنتی اکسیدان به آب می دهد. استفاده از این فیلتر برای کاهش بیماری های گوارشی و قند و چربی بدن بسیار مناسب می باشد.

فیلتر فرابنفش با اشعه یو وی ای که از طریق لامپ در داخل دستگاه تولید می شود. این فیلتر 99.99 درصد موجودات زنده داخل آب را از بین می برد. که برای از بین برن ویروس ها و میکروب ها بسیار مناسب می باشد. شما می توانید میزان تعداد فیلتر های دستگاه تصفیه آب در سعادت آباد را بر اساس نیاز خود انتخاب و نصب کنید.

تعمیر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب یکی از مهم ترین لوازم خانگی محسوب می شود. در بعضی از مواقع برای تعمیر دستگاه تصفیه آب نیاز به مهارت و تسلط بالایی می باشد که در این صورت نیاز به متخصصان این زمینه می باشد. گاهی این تعمیرات جزئی می باشد که خود فرد می تواند به تعمیر آن بپردازد.

روش های حذف نیترات

نیتران یک یون پایدار و محلول در آب است. برای جذب یا ترکیب با گونه های دیگر پتانسیل کمتری دارد. برای تصفیه آب های زیرزمینی روش های مختلفی را به کار می برند. که مشکل و گران بوده و تاثیر کاملی هم ندارد. پس پیشگیری از آلودگی آب بهترین روش می باشد. چند روش که مرسوم است عبارتند از:
اسمز معکوس، مبادله پونی، الکترودیالیز، نیترات زدایی با احیای کاتالیتیکی، نیترات زدایی بیولوژیکی، نیترات زدایی شیمیایی.

در انتخاب دستگاه تصفیه آب به چه مواردی دقت کنیم؟

کیفیت فیلترها :

فیلترهای دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین نکات در انتخاب آن می باشد.فیلترهای کربنی بهتر است حتما از فیلترهای با کیفیت بازار باشد.

اتصالات و تجهیزات:

در محله تولید تمامی اتصالات و تجهیزات باید از طریق تست هوا چک شود. انتخاب پمپ دستگاه از مدل های تایوانی یا چینی با طول عمر بالا بهتر است.

مخزن ذخیره آب:

در بازار سه نوع مخزن ایرانی، چینی و تایوانی وجود دارد. تمام مدل ها دارای طول عمر خوب و کیفیت مناسبی می باشند. و به نگرانی و حساسیت در انتخاب آن نیازی نیست.

در دستگاه تصفیه آب چه فناوری هایی به کار رفته است؟

اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون دو تا از فناوری های به کار رفته در دستگاه تصفیه آب هستند.

با یک آزمون ساده میزان جامدات موجود در آب را در منزل محاسبه کنید. اگر مقدار عنصرهای مختلف کلسیم، منیزیم در آب مصرفی وجود داشته باشند، مشکلات زیادی مثل سنگ کلیه و رسوبات مختلف در ظرف های آشپزخانه به وجود می آید.

اگر شما به تعمیر دستگاه تصفیه آب خود نیاز داشتید می توانید با واحد های خدماتی تصفیه آب در سعادت آباد تماس حاصل فرمایید. برخی از تعمیراتی که دستگاه تصفیه آب ممکن است به آن نیاز داشته باشد تعمیر پمپ تصفیه آب ، هواگیری تصفیه آب ، نصب شیر برقی تصفیه آب ، تنظیم فشار آب تصفیه آب و دیگر موارد باشد.

در سعادت آباد از آب شیرین کن خانگی برای آب اکواریوم آب شیرین و اکواریوم آب شور استفاده می شود. برای آکواریوم استفاده از تصفیه آب خانگی کار بسیار درستی است.

فیلتر قلیایی و فرابنفش

دستگاه های تصفیه آبی که 6 یا 7 مرحله ای هستند، فیلترهای قلیایی و فرابنفش دارند. فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند. و به آب خواص آنتی اکسیدان می دهد. برای کاهش بیماری های گوارشی، چربی و قند استفاده از فیلتر قلیایی مناسب است.

با اشعه یو وی ای از لامپی که در داخل دستگاه است فیلتر فرابنفش را می سازند. این فیلتر موجودات زنده داخل آب را از بین می برد. شما می توانید براساس نیاز خود تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب را انتخاب و نصب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105