دستگاه تصفیه آب در کرج

امروزه با گسترش آلودگی آب شهری، به دلیل صنعتی شدن جوامع و ورود گاز های سمی، سختی آب یا همان TDS افزایش پیدا کرده است. بالا رفتن سختی آب در بسیاری از نقاط کرج سبب شده است که بسیاری از مردم برای حل این مشکل از دستگاه تصفیه آب در کرج استفاده نمایند. براساس مطالعات کارشناسان بهداشت و سلامت با استفاده از مدل های اورجینال دستگاه تصفیه آب می توان جلوی بسیاری از بیماری های ناشی از مصرف آب ناسالم را گرفت. به همین منظور راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب با توجه به کیفیت و سختی هر منطقه حائز اهمیت می باشد.

دستگاه تصفیه آب در کرج دستگاهی است که می تواند در کم ترین زمان به شما آبی سالم و عاری از هرگونه آلودگی را به شما و خانوادتان هدیه دهد تا در نهایت سلامت شما را تضمین نماید. اگر به دنبال مرکز خرید دستگاه تصفیه اب در کرج هستید، این محتوا را از دست ندهید. چرا که به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.در ادامه به معرفی مراکز فروش دستگاه تصفیه آب، بهترین برند های دستگاه تصفیه آب و هر موری که لازم هست شما برای استفاده از دستگاه تصفیه آب بدانید می پردازیم پس بدون هیچ گونه نگرانی این محتوا را شروع می کنیم. خواندن این مقاله 5 دقیقه وقت شما را می گیرد.

کیفیت آب در کرج

یکی از مواردی که شما از ما میپرسید این هست که چرا دستگاه تصفیه آب بخریم؟ مگر آب لوله کشی شهری چشم هست؟ در پاسخ به سوال شما گفت دستگاه های صنعتی شرکت آب و فاضلاب قادر به حذف تمامی آلودگی از آب نمی باشند و نیاز هست که شما در خانه نیز از یک دستگاه تصفیه خانگی نیز استفاده نمایید. زمانی که شما در خرید دستگاه تصفیه آب در کرج دچار ترید هستید فقط کافی است که از متخصصین ما بخواهید که آب خانه و محل کارتان را تست نمایند تا ببینید چرا ما نگران سلامتی شما هستیم.

دستگاه تصفیه آب در کرج

سافت واتر در کرج

این شرکت آمریکایی در سال 1946 به منظور ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی تاسیس شد. سافت واتر از برندهای معتبر تصفیه آب و یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در بازار ایران می باشد. زمانی که صحبت از تکنولوژی در زمینه آب می شود نام سافت واتر می درخشد. علاوه بر دستگاه های ساخت آمریکا، این برند محبوب در تایوان نیز فعالیت می نماید و تمامی دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا هستند. عمدتا دستگاه هایی که در ایران می باشد ساخت کشور تایوان می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. اگر قصد مدل های جدید سافت واتر در کرج را دارید میتوانید همین حالا وارد فروشگاه ما شوید.

در توضیح این برند مجموعه گوارا باید عرض نماید که شرکت سافت واتر دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان را به شما عرضه می نماید که این دستگاه می تواند تا سالیان سال پاسخگو نیاز شما باشد. ما شخصاً مسئولیت کیفیت تصفیه آب شما را بر عهده می‌گیریم.

مرکز خرید دستگاه تصفیه اب در کرج

همین طور که در بالا گفته شد، بسیار مهم می باشد که شما از چه برندی استفاده می کنید و آیا برند خریداری شما اصل می باشد یا تقلبی؟ برای اینکه دستگاهی قدرتمند و اورجینال با قیمتی مناسب خریداری نمایید می توانید وارد فروشگاه گوارا شوید و بسته به نیاز خود و توضیحات گفته شده در هر دستگاه اقدام به ثبت سفارش نمایید.

“ما در گوارا در تلاش هستیم تا رضایت کامل مشتریان خود را در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی، جلب نماییم . هدف ما تولید آب آشامیدنی، بدون هیچگونه املاح مضر برای بدن انسان می باشد.”

محبوب ترین برند های دستگاه تصفیه آب

در بازار داخلی کشورمان تنوع دستگاه تصفیه آب بالا می باشد، اما زمانی که صحبت در مورد یک دستگاه خوب می شود، بیشتر نام این برند ها به گوش می رسد.از جمله برندهای معتبر می توان ؛ سافت واتر ، cck ، فلکس تک ، آکوا ، آکوا کلیر، آکوجو ، پیوریتک ، ایزی ول و ریلکس را می توان نام برد.

نصاب دستگاه تصفیه آب

انتقال و نصب تصفیه آب

از دیگر خدمات فروشگاه گوارا، انتقال و نصب تصفیه آب خانگی می باشد. درصورتی که دستگاه را از فروشگاه گوارا تهیه نموده باشید، نصب آن رایگان خواهد بود. اما در صورتی که دستگاه را از فروشگاه دیگری تهیه نموده اید، می توانید به تکنیسین های گوارا اعتماد کنید . از طرفی ممکن است شما قصد انتقال محل سکونت خود را داشته باشید. در آن صورت، برای انتقال تصفیه اب در گوهردشت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های خدمات تعویض فیلتر گوارا

  • قیمت‌ منصفانه تعویض فیلتر
  • داشتن تکنسین مجرب
  • رتبه یک در خدمات نصب و تعویض فیلتر در منطقه
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید
فروش اقساطی در شهریار

اقساط تصفیه آب در کرج

اگر تصمیم خود را گرفته اید که از آب سالم استفاده نمایید و به این نتیجه رسید هزینه خرید یک دستگاه تصفیه آب به مراتب کمتر از درمان بیماری های ناشی از دستگاه تصفیه آب می باشد، همین حالا با کارشناسان ما جهت راهنمایی تماس حاصل فرمایید. این نکته را نیز باید عرض کرد که شما برای خرید دستگاه تصفیه آب می توانید از آپشن اقساط تصفیه آب در کرج استفاده نمایید تا هرچه سریع تر از نعمت آب سالم برخور دار شوید.

پرفروش ترین محصولات گوارا

بهترین دستگاه های تصفیه آب در کرج

ما این سه محصول برتر و درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب softwater

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب C.C.K

دستگاه تصفیه آب Aquaclear

تعویض فیلتر در کرج

اساس کار کردن دستگاه تصفیه آب فیلتر ها می باشند که هریک بسته به نوع سختی آب و زمان نیازمند تعویض فیلتر می باشند اگر ساکن کرج هستید و دستگاه شما در حین کارکردن دیگر مانند گذشته عملکرد خوبی ندارد می توانید جهت تعویض فیلتر آب در کرج با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. این نکته را نیز عرض نماییم که شما خود می توانید فیلتر را با قیمتی مناسب از ما خریداری نمایید و اقدام به تعویض فیلتر دستگاه نمایید.

فیلتر یخچال در کرج

بدلیل پایین آمدن کیفیت آب در جوامع شهری بخصوص در کرج و تهران، یکی از راه های استفاده از آب تصفیه شده سالم استفاده از دستگاه ها یخچال های مجهز به آبسردکن و یخساز می باشد . که در این یخچال ها از یک فیلتر یا چند فیلتر جهت بالابردن کیفیت آب و همچنین محافظت از سیستم داخلی در مقابل رسوب استفاده می شود. بطور کلی نیازمند این می باشد که هر 6 ماه فیلتر یخچال عوض شود که شما به این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعویض فیلتر یخچال
دریافت مشاوره

دریافت مشاوره

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع بیشتر درمورد محصولات گوارا، با ما تماس حاصل فرمایید.

مهم ترین نکات در خرید فیلتر یخچال

در هنگام خرید و استفاده از فیلتر های یخچال، سعی کنید فیلترهای استاندارد و مرغوب را سفارش نمایید چرا که این فیلترها مستقیما با سلامتی افراد خانواده در ارتباط می باشند. جهت تعویض فیلتر یخچال خود حتما طبق دستورالعمل راهنما مرتبط رفتار کنید و خواهشا از روش صحیح این کار را انجام دهید و به هیچ عنوان آن را امری ساده تلقی نکنید. اگر در تعویض فیلتر یخچال خانه خود شک دارید و بلد نیستید این کار را جهت نصب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چند نکته مهم

حتما فیلترها را در زمان مقرر شده تعویض نمایید چرا که مواد داخلی آنها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه را انجام نمی دهند و همچنین با گذشت زمان زیاد ، مواد داخلی فاسد شده و باعث رشد باکتری ها میشوند و بسیار دیده شده که فیلترها بعد از گذشت زمان زیاد کیپ شده و آب را به سختی از خود عبور میدهند .

در هنگام خرید و استفاده از فیلتر ، سعی کنید فیلترهای استاندارد و مرغوب تهیه کنید چرا که این فیلترها مستقیما با سلامتی افراد خانواده در ارتباطند .اگر در منزل خود از دستگاه تصفیه آب استفاده می کنید ، بهتر است یک انشعاب خروجی آنرا به یخچال خود متصل کنید و همچنین فیلتر یخچال را برای همیشه حذف نمایید . زیرا که کیفیت آب دستگاه تصفیه آب بسیار بالاتر از فیلتر یخچال بوده و نیز دیگر نیازی به پرداخت هزینه فیلتر یخچال ندارید .جهت تعویض فیلتر یخچال خود طبق دستورالعمل مرتبط رفتار کنید و حتما از روش صحیح این کار را انجام دهید و هرگز آنرا امری ساده تلقی نکنید .

دستگاه تصفیه آب آکوا

روش تصفیه آب دستگاه آکوا به صورت RO یا همان اسمز معکوس می باشد. این روش آخرین و کامل ترین روش تصفیه آب در دنیا شناخته شده است. که می تواند 98 درصد از آلودگی های آب را از بین ببرد. دستگاه تصفیه آب آکوا ساخته تایوان به صورت اولترا فیلتراسیون و بدون برق تصفیه آب را انجام می دهد. بدون صدا و دارای قابلیت به ساید هم است.
دستگاه تصفیه آب خانگی برند سی سی کا
یکی از مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب برند سی سی کا است که تحت لیسانس آمریکا و ساخت تایوان می باشد. عمل تصفیه و گاهی سختی آب را با بهره گیری از روش اسمز معکوس انجام می دهد. دارای فیلتر 13 لایه ای ممبران است. شاسی این دستگاه از جنس فایبر گلاس می باشد که دارای خواص ضد پوسیدگی و ضد زنگ است. بوستر پمپ بدون لرزش بوده و به شیر میکس یا شیر تنظیم املاحی مجهز می باشد.

دستگاه تصفیه آب برند سافت واتر

یکی از قدیمی ترین برندهای دستگاه تصفیه برند سافت واتر است. جزء نخستین دستگاه تصفیه ای است که از قدیم وارد ایران شده است. و با پیشرفت تکنولوژی همزمان ارتقاء پیدا کرده است. قابلیت ذخیره کردن آب را دارد و مخزن این دستگاه آنتی باکتریال می باشد.

دستگاه تصفیه آب برند جوی واتر

این دستگاه ساخت تایوان است ولی در ایران مونتاژ شده است. دارای ابعاد کوچک مناسب برای آنهایی که مشکل کمبود فضا دارند است. به راحتی در کابینت زیر سینک جای می گیرد. به مدت سه سال بخاطر داشتن کیفیت بسیار بالا یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در تایوان بوده است.

آب تصفیه کن UF

دستگاه های یو اف 3 تا 8 مرحله ای هستند. این مدل دستگاه ها یک فرق با دستگاه زیرسینکی اسمز معکوس دارد. یکی از معایب دستگاه های یو اف بخاطر نداشتن فیلتر اصلی نمی تواند املاح بسیار ریز را حذف کند است.

تصفیه آب قلیایی

آب اسیدی برای بدن انسان مضر می باشد. برای اضافه کردن مواد معدنی به آب استفاده از قیلتر قلیایی در داخل دستگاه های اسمز معکوس می باشد. دستگاه تصفیه قلیایی دارای یک فیلتر قلیایی بوده که با افزایش پیدا کردن PH آن اسید موجود را کاهش می دهد و قلیایی می کند.

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105