نصب
دستگاه تصفیه آب

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی مراحل پیچیده‌ ای دارد. اگر در مراحل نصب دستگاه تصفیه خانگی را خوانده باشید ، خواهید دید که هم به ابزارهای گوناگونی نیاز دارید و هم اگر در هر کدام از این مراحل اشتباهی انجام دهید ، ممکن است به عملکرد آن دستگاه لطمه بزند.

مطالعه بیشتر

نصب مطمئن

ضمانت پس از فروش محصولات گوار

تعویض فیلتر

یادآوری و تعویض فیلتر های دستگاه

سرویس دوره ای

یادآوری و تعویض فیلتر های دستگاه

نصب اکسپرس

نصب اکسپرس

خدمات نصب دستگاه تصفیه

یکی از خدمات پس از فروش گوارا ، ارسال ، راه اندازی و نصب رایگان می باشد. تکنسین‌ های ما در هنگام نصب دستگاه تصفیه آب خانگی شما مشتریان عزیز ، برخلاف افراد غیر متخصص ، بیشترین دقت را به عمل می آورند. ما در فروشگاه گوارا ، باتجربه‌ ترین و کارآزموده ‌ترین تکنسین‌ها را گرد هم آورده ایم تا در ارائه خدمات به مشتریان گرامی بهترین باشیم.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

یادآوری و تعویض فیلترها

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب از قبل توسط نصاب گوارا در هنگام نصب دستگاه تصفیه آب مشخص می‌شود. هر فیلتر مدت زمان کارکرد مخصوص خود را دارد و پس از گذشت آن مدت ، نیاز به تعویض دارند. اگر تعویض فیلتر به تاخیر بیافتد، نه تنها عملکرد تصفیه خود را ازدست می دهند ، بلکه می توانند برای سلامتی مضر باشد.

سرویس دوره ای دستگاه

به دلیل کارکرد پیچیده دستگاه تصفیه آب ، نیاز خواهید داشت تا هر چند وقت یکبار سرویس کلی آن را انجام دهید. اگر مدت زمان زیادی از نصب دستگاه شما می‌گذرد، پیشنهاد میکنیم که در زمان تعویض فیلتر از خدمات سرویس کامل دستگاه تصفیه آب فروشگاه گوارا استفاده کنید.

در فرآیند سرویس کامل دستگاه تصفیه آب ، تکنسین های گوارا با تست قسمت‌های مختلف دستگاه همچون بازبینی قطعات برقی و سیم کشی ، رفع نشتی‌های احتمالی و تست سختی آب ، عملکرد صحیح و سلامت لوازم دستگاه تصفیه آب شما را بررسی می نمایند.

شرکت گوارا

ضمانت پس از فروش

تمامی دستگاه های تصفیه آب دارای کارت گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر فروشگاه گوارا می باشند. در طول دوره ضمانت ، در صورت بروز هرگونه مشکل، مصرف کننده هیچ گونه هزینه ای نخواهد کرد. کارشناسان فنی فروشگاه گوارا موظف هستند تا در اولین فرصت ، خدمات مربوطه جهت رفع مشکل را کاملا رایگان ارائه دهند.

ارسال و نصب اکسپرس

فروشگاه گوارا در راستای راحتی و رفع نیازهای روزمره‌ شما عزیزان، خدمات ارسال و نصب دستگاه تصفیه آب را توسط با سریع ترین و مناسب ترین روش ممکن برای شما ارائه خواهد شد. شما می‌تونید در کمترین زمان ممکن، سفارشتان رو ثبت کنید و نصاب های ما برای نصب خود را خواهد رساند.
در این راستا، خدماتی همچون نصب، تعویض و سرویس دوره ای در تهران و حومه ارائه میگردد. ما با ایجاد بستری مناسب، فروش و ارسال کالا به تمامی مشتریان در سایر استان ها را ممکن ساخته است.
ارسال و نصب سریع

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105