آب قلیایی چیست؟

نوشیدن آب سالم، یکی از مهمترین عوامل سلامت بدن است. سازمان های استاندارد جهانی و همچنین سازمان استاندارد ایران PH آب را بین 6.5 تا 8.5 تعیین کرده اند. هرچه قلیای آب بالاتر باشد، آب تمایل بیشتری برای ته نشینی و ایجاد رسوب دارد. امروز در این مقاله می خواهیم درباره آب قلیایی و فواید آن را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی، آبی است که سطح PH آن بین 8 الی 9 می باشد. بدین معناست که خاصیت اسیدی آن گرفته شده است و به اصطلاح یونیزه شده است. این آب دارای فواید بسیاری برای بدن می باشد. بدین دلیل متخصصین بر این باورند که این آب می‌تواند میزان اسید بدن را کاهش دهد. در ادامه با فواید و مزایا این آب بیشتر آشنا می شویم.

خاصیت آن روی پوست

یکی از خاصیت های آب قلیایی، ضد پیری می باشد. این آب با تحریک اندام های حسی، باعث میشود که پوست شما دچار پیری زودرس نشود. همچنین این آب، سطح پوست را شفاف تر، زیباتر و از انواع سرطان های پوستی جلوگیری میکند.

خواص درمانی آب قلیایی

آب قلیایی در درمان بسیاری از بیماری ها اثر گذار می باشد. دیابت یکی از مهم ترین بیماری های متابولیک است. در یک مطالعه، آب قلیایی طی ۳۲ هفته به روی موش های آزمایشگاه انجام شد. در پایان دوره، نمونه آزمایشگاهی که از این آب استفاده کرده بود، میزان قند خون، کلسترول و تری گلیسرید پایین تری نسبت به گروه های دیگر داشتند. از دیگر فواید آن ، میتوان به خاصیت کاهش ریسک ابتلا به سرطان اشاره نمود.

افزایش طول عمر

بیشتر مردمی که در شرق آسیا زندگی میکنند بیشتر از مردم جهان عمر میکنند. محققان پس از ماه ها تحقیق پی بردن که این مردم عمر خود را مدیون آب قلیایی که سرشار از کلسیم و منیزیم است، هستند. همانطور که در خط پیش خواندید میزان کلسیم و منیزیم آب قلیایی نسبت به اب های معمولی بیشتر است، و همچنین PH بالاتری دارد.

میزان اسید آب قلیایی

مضرات آب قلیایی

آب قلیایی ضرر خیلی خاصی برای بدن ندارد، اما کاملا بی ضرر نیست و در بعضی موارد مصرف آن توصیه نمیشود. این آب تا زمانی ضرر ندارد که کنترل شده و در زمان مناسب از آن استفاده کنید. در ادامه درمورد مضرات آن توضیح میدهیم.

تضعیف اسید معده

از این اب در میان وعده های خود استفاده نکنید. در دراز مدت به خصوص در سنین بالای 60 سالگی باعث رفلکس معده و یا مشکلاتی برای روده این افراد میشود.

این آب با هوا و پلاستیک واکنش می دهد

از آب قلیایی برای اکواریوم خود استفاده نکنید. آب قلیایی نمیتواند مدت زیادی در ظروف شیشه در بسته یا در معرض هوا مدت زیاد دوام بیاورد.

فیلتر قلیایی تصفیه آب

فیلتر قلیایی یکی از فیلترهایی است که می تواند روی دستگاه تصفیه آب شما نصب شود. این فیلتر در تصفیه آب نقشی ندارد و تنها برای بالا بردن کیفیت آب نقش دارد. این نوع فیلتر ها با اضافه نمودن برخی املاح و واکنش های شیمیایی در آب سبب غنی شدن و آنتی اکسیدان آب میشود. با توجه به خواصی که در این مقاله توضیح دادیم، استفاده از آن را توصیه میکنیم. برای مطالعه بیشتر درباره تصفیه آب ، این مقاله را مطالعه نمایید.

با توجه به مزایای بالای این نوع فیلترها و معایب کم ان، این نوع فیلترهای آب بسیار مفید برای بدن هستند. در فروشگاه گوارا شما قادر هستید، هم از مشاوره رایگان در مورد این نوع فیلتر های آب و دیگر دستگاه ها استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105