دستگاه تصفیه آب تایوانی

آب، به عنوان منبع حیاتی برای انسان و سایر موجودات زنده، یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر سلامت و رفاه انسان‌ها است. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت جهانی و نیاز رو به افزایش به منابع آب تازه، تصفیه و ارتقاء کیفیت آب زندگی اهمیت بیشتری به خود گرفته است. در این راستا، دستگاه‌های تصفیه آب به عنوان یک راهکار مؤثر در فراهم آوردن آب تمیز و ایمن برای مصرف خانواده‌ها و صنایع به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله، ما به بررسی “دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی” می‌پردازیم. تایوان، یک کشور کوچک در شرق آسیا، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته دستگاه‌های تصفیه آب با کیفیت و نوآورانه شناخته می‌شود. این دستگاه‌ها نه تنها به تصفیه آب از آلودگی‌های مختلف، بلکه به ارتقاء طعم و کیفیت آب نیز می‌پردازند.

تشخیص دستگاه تصفیه آب تقلبی با تایوانی اصل

خیلی ز مردم به دنبال دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل هستند ولی نمی توانند اصل و تقلبی آن را تشخیص بدهند. ما امروز در این مقاله می خواهیم روش تشخیص تقلبی و اصل آن را به شما یاد دهیم.

1 . اولین کاری که شما باید انجام دهید تعداد فیلترها را باهم مقایسه کنید، دستگاه های تصفیه آب عمل تصفیه را از 5 مرحله تا 9 مرحله انجام می دهند، هنگام خرید دستگاه اگر دستگاه مورد نیاز شما کمتر از 5 فیلتر داشت اصل نیست و آن را خریداری نکنید.

2 . دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان شامل یک پمپ آب ، یک مخزن ، سوئیچ ، ترانس و فیلتر است و معمولا دارای دو ورودی آب هستند که از یک راه به آنها وارد می شود و از راه دیگر به پساب ها می روند

3 . شما می توانید میزاین سختی آب را با دستگاه سختی سنج TDS برسی کنید، میزان سختی آب باید بین 80 تا 90 درصد باشد.

4 . دستگاه های تصفیه آّب تایوانی آصل دارای فود گرید و گواهینامه های بین المللی آست و شما با کمک اینها می توانید دستگاه اصل را شناسایی کنید

5 . هر دستگاه تصفیه آب امکان دارد پس از مدتی کوتا خراب شود یا ایراد پیدا کند ، پس حتما دستگاه را از فروشگاه بخرید که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد ، گاراتی و خدمات پس از فروش یک از مهم ترین ویژگی ها دستگاه است

معرفی معتبر ترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران

ر ادامه به معرفی دستگاه های تصفیه آب برتر که در ایران هم وجود دارد می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

این دستگاه مونتاژ ایران می باشد، این دستگاه دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار است و فیلتر ممبران اسمزمعکوس آن یه فیلتر آمریکایی مارک فیلمتک است.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی

عاملی که موجب جذب آلاینده های آب در این دستگاه تصفیه می شود فیلتر های کربنیک آن می باشد ، این فیلتر ها با مواد طبیعی ( پوسته نارگیل ) تولید شده است. محافظی که آکواجوی در تصفیه آب قرار داده است هنگامی که آب قطع می شود ، دستگاه به صورت خودکار قطع می شود و این عمل باعث می شود دستگاه عمر طولانی تری به شما بدهد

دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از بزرگ ترین خط تولیدات را در جهان دارد. سافت واتر بیش از 25 سال قدمت دارد. دستگاه سافت واتر تایوان از فیلتر های کربن فعال و نانوفیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می‌کند. این دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی اسمز معکوس میزان PH آب را تنظیم می کند و به حد زیاد و مناسبی سلامتی بدن انسان را افزایش می دهد.

دستگاه تصفیه آب فلکس تک تایوان

شرکت فلکس تک یکی شرکت صنعتی تایوانی است و این شرک در سال 2000 میلادی تاسیس شد . دستگاه تصفیه آب فلکس تک تایوان یکی از بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان است. این دستگاه اسمز معکوس دارای سوئیچ های خودکار است که عمر طولانی قطعات دستگاه را تضمین می کند ، سوئیچ های پرشر با پر شدن مخزن پمپ را خاموش می کنند.

در صورت اینکه در مورد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب مشکل دارید ، می توانید نیازمندی خود را با کارشناسان گوارا در میان بگذارید.

تصفیه آب ایرانی یا تایوانی ؟

دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی و تایوانی ممکن است با توجه به عوامل مختلفی مانند کیفیت ساخت، قیمت، عملکرد، و فناوری‌های مورد استفاده، تفاوت‌های زیادی داشته باشند. برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب، نیاز به مقایسه و بررسی ویژگی‌ها و نیازهای شما دارید.

تصمیم‌گیری بین دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی و تایوانی به موارد زیر وابسته است:

  1. کیفیت آب محلی: ابتدا نیاز است که آب شرب موجود در منطقه‌ی خود را تحلیل کنید. آیا آب شما دارای آلودگی‌های خاصی مثل باکتری‌ها، فلزات سنگین یا مواد شیمیایی است؟ انتخاب دستگاه تصفیه آبی که بهترین عملکرد را برای از بین بردن آلودگی‌های موجود در آب شما دارد مهم است.

  2. نیازهای خانواده: تعداد افراد در خانواده و مصرف روزانه آب شرب می‌تواند تاثیرگذار باشد. دستگاه‌های با ظرفیت بزرگ‌تر ممکن است برای خانواده‌های بزرگ مناسب باشند، در حالی که دستگاه‌های کوچکتر برای خانواده‌های کوچک مناسب‌تر باشند.

  3. قیمت: هزینه دستگاه تصفیه آب اهمیت دارد. ایرانی و تایوانی بودن دستگاه نباید تنها معیار انتخاب باشد. باید مقایسه کیفیت و قیمت را در نظر بگیرید.

  4. نوع فناوری: دستگاه‌های تصفیه آب ممکن است از فناوری‌های مختلفی مثل اسمز معکوس، فیلتراسیون کربن فعال، UV، یا الکترواکتیو استفاده کنند. باید بررسی کنید که کدام یک از این فناوری‌ها بهترین عملکرد را در شرایط خاص شما دارند.

  5. نگهداری و تعمیرات: باید به نیازهای نگهداری و تعمیرات دستگاه تصفیه آب هم توجه کنید. دستگاه‌هایی که نیاز به تعمیرات کمتری دارند و قطعات یدکی آنها به راحتی دسترسی‌پذیرند، ممکن است بهترین انتخاب باشند.

بنابراین، بهترین دستگاه تصفیه آب برای شما به ویژگی‌ها و نیازهای شما بستگی دارد. قبل از خرید، به دقت مطالعه کنید و از تحقیق و مشاوره با متخصصان مطمئن شوید تا تصمیم مناسبی اتخاذ کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105