سرویس کار تصفیه آب

همانطور که می دانید، دسترسی به آب آشامیدنی که سالم است، از بدیهی ترین نیازهای هر بشری می باشد و سرویس کار تصفیه آب می تواند در بازه های زمانی گوناگون نسبت به سرویس این دستگاه اقدام نماید.

البته که درخواست این نوع سرویس دستگاه تصفیه آب باید از سمت شما صورت گیرد تا فرد سرویس کار بتواند این امر را انجام دهد.

لازم است توجه داشته باشید تا در هنگام خرید، بازه های زمانی که فروشنده به شما اعلام می دارد را در ذهن خود بسپارید تا بعد با مشکلی جدی روبرو نشوید.

اهمیت سرویس دستگاه تصفیه آب

در صورتی که از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می نمایید، لازم است بدانید که این دستگاه را باید در زمان های مشخصی سرویس نمایید تا بتواند به درستی به کار خود ادامه دهد.

به همان شکلی که دارا بودن یک دستگاه تصفیه آب مناسب در هر منزلی از لزومات اصلی یک زندگی سالم است، باید بدانید که سرویس کردن به موقع آن هم از اهمیت بالایی برخوردار هست.

در هر دستگاه تصفیه آب، فیلترهایی قرار دارد که آن ها تنها برای یک دوره زمانی مشخص، به درستی کار خود را انجام می دهند.

در حقیقت پس از پایان زمان مشخصی که دارند، دیگر به همان شکلی که روز اول آب را تصفیه می نمودند، کار نخواهند کرد.

با این اوصاف لازم است مثلا اگر به شما اعلام می شود که این فیلتر بایستی پس از گذشت هر 6 ماه تعویض گردد، حتما نسبت به این امر اقدام نمایید.

برای انجام این کار هم می توانید به راحتی از سرویس کار تصفیه آب کمک بگیرید.

علاوه بر این که بیان داشتیم، تعویض به موقع فیلترها اهمیت زیادی دارد، باید بدانید که انجام این کار توسط افراد مجرب هم مهم است.

زیرا ممکن است فردی نسبت به تعویض اقدام کند که در این کار هیچ گونه سر رشته ای ندارد، در نهایت با انجام این کار عملکرد دستگاه را با اختلال جدی روبرو نماید.

در این شرایط حتی می توان خسارت بیشتری را متصور شد، بنابراین همیشه کار را به افرادی بسپارید که در این زمینه فعالیت مستمر دارند.

نصب دستگاه تصفیه آب

علت تعویض فیلتر تصفیه آب

شاید شما هم این سوال را در ذهن خود مرور نمایید، که چه علتی دارد نسبت به تعویض فیلتر تصفیه آب اقدام نماییم.

در واقع تمایل دارید که بدانید وظیفه اصلی این نوع فیلترها چیست و در صورتی که در زمان مشخص شده، تعویض نشوند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

جالب است بدانید که آب های لوله کشی مزه و بوی مشخصی دارند و این نوع دستگاه ها نسبت به رفع آن بو و مزه بد فعالیت دارند.

سرویس کار تصفیه آب معمولا مهم ترین کاری که در زمان انجام سرویس کردن دستگاه انجام می دهد، همین تعویض فیلترهای گوناگون هر دستگاهی می باشد.

توجه داشته باشید که تعویض فیلترهای آب در هر منطقه زمان متفاوتی دارد و در واقع این مورد به شرایط محل زندگی شما و آبی که در آن منطقه در لوله کشی ها قرار دارد، بستگی دارد.

بنابراین گاهی مشاهده شده است که آب یک منطقه شرایط بهتر و مساعدتری دارد و به شما اعلام می شود که فلان فیلتر را اصلا نیازی ندارید.

گاهی هم در منطقه ای قرار دارید که به شما پیشنهاد می شود حتی از فیلترهای اضافی استفاده کنید تا شرایط دریافت آب سالم تر بیشتر برای شما مهیا شود.

بنابراین در هر شرایطی که قرار دارید، توجه کنید که در زمان اعلام شده نسبت به تعویض فیلترها اقدام کنید تا بتوانید در تمامی زمان ها، آبی سالم و بدون هیچ گونه میکروب در اختیار داشته باشید.

به گفته خود ایشان، آب شهر تهران از بهترین آب های موجود است و هیچ گونه آلودگی در آن مشاهده نشده است البته ممکن است در برخی از مناطق کیفیت های گوناگونی داشته باشیم اما این به معنای آلوده بودن آن نمی باشد.

آب مورد نیاز شهر تهران را چیزی در حدود 5 سد بزرگ تامین می نماید که این مورد خود حاکی از آن است که بهترین آب در لوله کشی های شهر تهران وجود دارد.

زیرا برخی از شهرها را شاهد هستیم که آب دریافتی و آشامیدنی آن ها از آب های زیرزمینی تامین می شود و همین مورد می تواند عاملی در پایین بودن میزان کیفیت آن ها باشد.

در عین حال دستگاه هایی که در شرکت های تصفیه آب وجود دارد از بهترین دستگاه ها هستند و در واقع می توان آن ها را به عنوان مدرن ترین و بهترین دستگاه ها محسوب نمود.

بهترین زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب

شاید لازم باشد تا بدانید که بهترین زمان جهت تعویض فلیترهای دستگاه تصفیه آب، زمانی است که خود فروشنده و یا نصاب به شما اعلام می دارد.

این نکته اهمیت بالایی دارد زیرا هر دستگاهی با توجه به برند و مدلی که دارد، زمان متفاوتی را برای این کار نیاز دارد.

اما بر اساس یک قاعده کلی می توان بازه زمانی 6 ماهه را اعلام داشت که باید فیلترها مورد تعویض قرار گیرند.

برخی از فیلترها هستند همانند فیلتر ممبران که اگر مشکل خاصی برایشان به وجود نیاید، می توانند در زمان یک یا حتی دو سال به فعالیت خود ادامه دهند و نیازی به تعویض نخواهند داشت.

برخی از فیلترهای دستگاه هم پس از گذشت زمان یک سال نیاز به تعویض دارند و لازم است نسبت به انجام این امر اقدام نمایید.

باز هم اعلام می داریم که تعویض تمامی فلیتر ها علاوه بر برند و مدل دستگاه شما به محلی که در آن ساکن هستید و زندگی می کنید هم بستگی دارد.

 

سرویس کار دستگاه تصفیه آب

دریافت مشاوره و دریافت خدمات گوناگون از مراکز فروش

از آن جایی که خرید دستگاه تصفیه آب از هر مجموعه ای می تواند مزایای گوناگونی برای شما در پی داشته باشد، لازم است بدانید که برخی از خدمات به صورت ثابت وجود دارند.

در واقع این خدمات ثابت را می توانید از هر مرکز فروشی که دستگاه خود را خریداری نموده اید، دریافت نمایید.

مواردی همچون نصب و جابجایی دستگاه خریداری شده، انجام سرویس های دوره ای، تعویض فیلترهای موجود در آن، انجام اموری همانند عیب یابی و تعمیرات دستگاه از مهم ترین امور هستند.

زمانی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارید هم می توانید به راحتی از این مجموعه ها با توجه به محل سکونت، مشاوره شوید و به شما اعلام می شود که چه برند و مدلی از این دستگاه می تواند به راحتی و بدون مشکل، نیاز شما را رفع نماید.

سرویس کار تصفیه آب نیز تمامی اموری که نیاز است تا شما آبی سالم و بدون ایراد در اختیار داشته باشید را انجام می دهد تا بتوانید از خرید دستگاه مورد نظر خویش نهایت لذت و همینطور استفاده را داشته باشید.

توجه داشته باشید که مجموعه هایی را برای ثبت سفارشات خود انتخاب نمایید که نامی نیک در این زمینه دارند و می توانند بهترین خدمات را با بالاترین میزان کیفیت در اختیار شما قرار دهند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات مناسب و مشاوره های اصولی، همین حالا با مجموعه و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در این زمینه صورت گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ابتدا باید گفت بسیار خرسندیم که در این سال ها به یاری مشتریان عزیزان توانسته ایم، با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در بازار، آب سالم را که حق طبیعی هر خانواده ایرانی است ، به خانه ها بیاوریم.

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی گوارا

ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه : 9:00 الی 22:00

جمعه ها : 10:00 الی 19:30

نماد اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه گوارا محفوظ می باشد | طراحی وبسایت توسط تیم رسپینا

Fill the form

Drop us a line

Fill in this form or send us an e-mail with your inquiry.

Or come visit us at:

301 Howard St. #600
San Francisco, CA 94105